0000170020 |
III Jornada d'Excel·lència Professional DEIXEU-NOS FER, VOLEM SER |
2021-2022 |
Jornada / Jornades. Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
6/4/2022 - 6/4/2022 (5 hores) de 9:00h a 14:00h |
|
U UdL Campus de Cappont. Edifici polivalent |
|
C/ Jaume II, 71 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
ICE de la Universitat de Lleida
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
01/09/2021 - 06/04/2022 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El títol de la Jornada és “Deixeu-nos ser, volem ser” Es tracta de donar visibilitat, a través de 5 Històries de vida, d’experiències professionals de persones amb algun tipus de discapacitat.
|
| |
Objectius |
L’objectiu seria donar pautes per a ser un bon professional (Excel·lència Professional) Com a usuaris/es, que esperem dels professionals que ens atenen? Què haurien de tenir en compte? Quina seria la millor actitud i praxis?.
|
| |
Continguts |
PROGRAMA
09:30 - Benvinguda i presentació de la jornada.
09:40 - Xerrada, "Novetats a la família professional de Serveis socioculturals i a la comunitat", a càrrec de la Sra. Teresa Molina Chumillas, assessora tècnica docent del Servei d'Ordenació de la Formació Professional,departament d'Educació.
10:30 - Taula rodona, "l'empremta dels professionals a través de les històries de vida", amb la Sra. Lily Pipper, alumna de la Escuela Universitaria de fisioterapia de la ONCE; Sr. Tarik Kourraouch, alumne de l'Escola del Treball de Lleida; Sr. Enric Agustí, treballador del taller ocupaciónal Aremi de Lleida; Sr. Albert Gens, baixista del grup de música "Terra Ferma"; i Sr. Andreu Sánchez, treballador d'ASPID de Lleida.
11:30 - Pausa (Exposició fotogràfica. Reflex de bones pràctiques professionals).
12:00 - Comunicació de fotografies guanyadores.
12:15 - Expectacle participatiu La Rateta.Cia la màxima, a càrrec de la Fundació privada Ilersis.
13:30 - Cloenda
|
| |
Avaluació |
Assistència i seguiment de les tasques.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència i seguiment de les tasques.
|
| |
E-mail |
joan.tahull@udl.cat
|
| |
|
|